duminică, 25 septembrie 2016

Review: Fond de ten Revlon Colorstay pentru ten mixt si gras

Mi-am dorit atat de mult acest fond de ten, de prima oara de cand l-am testat la o colega in timpul liceului, deci a cam trecut ceva timp de atunci. Si am prins o oferta pe Elefant si mi l-am comandat cu 30 de lei, doar era o oferta de neratat! M-am ales asadar cu mult doritul fond de ten, a venit in varianta clasica, fara pompita, in nuanta 180 Sand Beige pe care il gasiti aici si m-am gandit sa vin cu un review pentru voi, pentru ca poate aveti dubii sau vreti sa aflati mai multe despre el.



Pana sa mi-l cumpar am folosit Fondul de ten fluid Ivatherm Jovial, la care aveti review aici, daca vreti sa aflati mai multe despre el. Mi-a placut si nu prea, dupa un timp incepuse sa devina putin cam dificil sa umblu cu el, parca nu se mai aseza cum trebuia pe fata, ce sa mai, nu-mi mai placea si gata! Asadar asta a fost inca un motiv pentru care sa caut un alt fond de ten, iar de aceea cand l-am vazut pe Elefant am avut impulsul acela de a-l cumpara fara nicio remuscare. 

De la inceput trebuie sa stiti ca este un fond de ten cu acoperire mare, asadar daca va doriti unul cu acoperire medie sau chiar mica, nu este potrivit pentru asta. M-am ferit dintotdeauna de fond de tenul cu acoperire mare, din cauza ca nu-mi place efectul acela de masca pe care il lasa, dar Revlon Colorstay nu mi se pare ca lasa acel efect urat in urma aplicarii. Daca conteaza pentru cineva sa stiti ca eu il aplic cu pensula, cu degetele nu-mi place cum se vede, mi se pare ca se aplica neuniform. Foarte mare grija sa aveti la hidratarea tenului inainte de folosirea lui: fiind un fond de ten pentru ten gras, acesta matifiaza foarte bine tenul, poate un pic prea bine, asadar daca vreti sa il aplicati corect, dati-va cu o crema hidratanta inaintea folosirii lui.

Are o textura destul de cremoasa, nu este foarte fluid, dar aplicarea lui se face foarte usor. L-am purtat si pentru o perioada foarte lunga de timp, la evenimente si pot sa spun ca a rezistat cu brio si pentru 12 ore, purtat cu o pudra pe deasupra. Este rezistent si la transfer, asadar cel putin la mine nu a fost cazul de aparitii ale petelor de fond de ten pe haine. Nu mi s-a parut ca oxideaza pe fata, iar efectul de fata lucioasa nu a aparut nici in zilele mai calde pe care le-am prins. In plus are si SPF 15, poate pentru multe dintre voi conteaza sa aibe si factor de protectie.


Am citit pareri pro si contra al acestui fond de ten, acum sincer pana nu il testati si nu vedeti daca este potrivit pentru voi nu o sa stiti. Multi spun ca incarca prea mult tenul, ca are o formula prea uscata si multe altele. Mie imi place, este intr-adevar un fond de ten cu acoperire mare, cum am mai spus, asadar este de asteptat sa incarce un pic tenul, desi eu nu il simt pe fata odata aplicat, dar aici ramane de apreciat strict de voi. Am mai observat ca se demachiaza destul de greu, cel putin la mine, dar nu este imposibil.

Voi ati purtat acest fond de ten? Care este parerea voastra despre acesta? V-am pupat!

3 comentarii:

  1. Buna! Si eu il folosesc, tot la recomandarea/ testarea unei prietene si imi prieste f bine (eu avand ten gras). Imi place textura, nuanta e perfecta pt pigmentul pielii mele si chiar si aplicat cu degetele, arata ok. Plus ca acum, finally, au si varianta cu pompita ceea ce e f bine. Inainte, mai dadeam rateuri la dozaj. :))) Mie imi place foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat despre demachiat, e intr-adevar destul de "insistent", dar o iau ca un avantaj pt ca de aia si rezista asa bine pe ten.😜

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa mai aud si alte pareri, mai ales ca eu si persoanele pe care le-am machiat cu el nu avem de ce sa ne plangem de el :D. Momentan eu am tot varianta fara pompita, pentru ca in ultimul timp nu prea am mai avut timp de machiaj, asadar nici de folosit mult produs nu s-a pus problema. Cum am spus mai sus, in postare, cred ca cea mai buna varianta sa vezi daca ii prieste sau nu tenului tau este sa il testezi: sa vezi cum se aplica mai bine, cum se comporta pe tenul tau, etc. Te pup! :*

      Ștergere