luni, 24 octombrie 2016

Ce purtam in noaptea dintre ani?

Nu e un secret pentru nimeni ca orice femeie isi doreste sa arate bine mereu, cu atat mai mult la o ocazie speciala. Iar cum doua mari ocazii de a ne etala frumusetea si de a fura priviri se apropie cu pasi repezi, deja trebuie sa ne facem temele si sa ne interesam de rochii si accesorii pentru a ne pune in valoare atat de Craciun cat si in noaptea dintre ani. Pentru acelea dintre voi care nu pun pret neaparat pe sarbatoarea de Craciun, pentru ca prefera sa sarbatoareasca acea zi alaturi de familie si de cei dragi, mai mult ca sigur conteaza Revelionul mult mai mult, iar eu sunt aici cu o noua recomandare de unde va puteti imbraca elegant la un pret decent. 
Rochii de seara, care mai de care mai elegante, mai simple, mai colorate si mai extravagante gasiti, depinde doar de stilul vostru si de ceea ce vi se potriveste. Eu la o simpla rasfoire a site-ului am gasit cel putin 5 modele pe care le-as purta fara discutie, unul fiind cel de sus.
Imi plac foarte mult modelele acestea baby doll, mai ales ca in perioada de dinaintea Craciunului o sa devin mamica, iar burtica mea o sa ramana inclusiv in noaptea Revelionului. Dar mi se pare mai mult decat potrivit acest model simplu, care nu atrage atentia in zona abdomenului si care m-ar avantaja. Hei, si o proaspata mamica are dreptul sa arate bine, nu?

Normal ca daca va uitati pe site gasiti si rochii de ocazie, unde puteti sa gasiti modele mult mai elegante si mai putin purtabile la un eveniment normal, cum ar fi la o nunta, sau poate de ce nu, la banchetul de absolvire a liceului?
Pot sa spun ca am ramas placut impresionata de Fashion24, mai ales din cauza multitudinii de modele, culori si marimi pe care le gasiti disponibile pe site, pentru ca are inclusiv o sectiune de rochii XXL, unde gasiti modele de rochii elegante cu marimi intre XXL si 6XL, pentru ca toata lumea sa arate bine indiferent de eveniment. 

Asadar, voi ce aveti de gand sa purtati in noaptea dintre ani? V-ati ales deja tinuta sau trebuie sa va ocupati de acest aspect? V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu