marți, 25 octombrie 2016

Halloween Make-up: Lost Vampire.

Aseara, daca tot ma plictiseam si nu prea mai aveam ce sa fac (Facebook-ul era verificat, pe Youtube nu mai aveam la ce sa ma uit, la seriale n-aveam dispozitia necesara sa ma uit), am zis sa fac un alt machiaj de Haloween, asa, random, sa iasa cum o vrea sa iasa. Nu stiu ce a iesit, ma duce cu gandul la un vampir pierdut, d-abia transformat (sau ma uit eu la prea mult Supernatural). Nu stiu, puteti sa spuneti voi a ce seamana, la ce va duce pe voi cu gandul. 






Acesta este de departe cel mai simplu machiaj pe care l-am facut pentru Halloween. Cred de altfel ca o sa fie si ultimul prezent pe blog, cel putin in perioada asta. M-am jucat, mi-a placut, dar deja blogul meu incepe sa arate a film horror din cauza machiajelor. Daca vreti sa vedeti sau sa revedeti machiaje de Halloween trecute, le aveti aici. A fost amuzant, promit ca o sa mai fac, poate si cu alta ocazie, nu doar din cauza acestei sarbatori, urmariti-ma pe Facebook pentru alte noutati si cam atat pe ziua de azi! Ca produse folosite la acest machiaj avem asa:
-Quad E.L.F. Drama
-Alte farduri random + ruj rosu random.
Bun, asadar acestea fiind spuse, d-abia astept sa intru intr-o stare de postat normala, cu review-uri si recomandari pentru voi. Daca aveti vreo idee, nu uitati sa o lasati in casuta de comentarii! V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu