luni, 17 octombrie 2016

Halloween Make-up: Masquerade.

Stiti mastile acelea venetiene cu care se duceau oamenii la bal mascat? Doamne cat le ador! Mi se par atat de misterioase, atat de frumoase, de senzuale, de provocatoare, iar lista poate continua. Nu stiu de unde pana unde "obsesia" asta fata de mastile venetiene, dar intotdeauna salivez cand vad una. Voiam de mult timp sa incerc sa incerc sa creez un look de Halloween in care sa imit aceste masti, dar niciodata nu am avut rabdarea necesara. Pana acum cateva zile, pana mi-am incercat si eu norocul.





Fardurile folosite sunt ca de obicei, majoritatea de la Elf si sincer nici nu prea mai stiu ce am mai folosit, pentru ca a fost absolut totul pe moment. Mi-a fost destul de greu sa creez masca aceasta pentru ca am folosit tus crema, asa ca recomand sa incercati ori cu vopsea speciala pentru fata, ori cu un tus lichid. Sincer pentru prima data eu sunt multumita de ce a iesit, desi se putea mult mai bine. Daca mai vreti look-uri de Halloween dati-mi idei, iar eu o sa ma pun pe treaba. Mai am deja cateva idei prin cap, sa vad cand ma pun pe treaba si cand pot sa imi rapesc cateva ore sa le creez. Puteti sa ma urmariti pe Facebook, pentru mai multe poze si detalii din viata de zi cu zi. Eu sper sa va placa look-ul, si de ce nu, sa il recreati si voi! V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu