miercuri, 19 octombrie 2016

Halloween Make-up: Skeleton.

Da, machiajul de tip schelet este destul de cunoscut si de "faimos" printre cele de Halloween, mai ales ca nu necesita nici mult timp pentru pregatire, nici pentru transformarea propriu-zisa. Fiind plictisita si avand un baiat la indemana, unul care sa aibe incredere in mine si in puterea mea de transformare (sa-i zicem asa), aseara la 1 noaptea eu faceam poze la cel mai nou machiaj de Halloween pe care l-am facut. Am spus sa incerc ceva nou, pentru ca nu prea am machiat multi baieti, iar rezultatul il puteti vedea mai jos.








Ca produse nu am folosit foarte multe, pentru ca vedeti si voi ca nu exista o gama mare de culori. De preferat este sa folositi vopsea alba si neagra, iar pentru umbre sa folositi farduri, dar in lipsa acestora iar a trebuit sa apelez la bunele si iubitele mele farduri:

-Tus de ochi crema E.L.F. Studio, nuanta Black
-Creion de ochi Smooth Definer de la Oriflame, nuanta Black
-Quad E.L.F. Drama

La fel, este prima oara cand fac acest tip de machiaj, mai ales ca nu am cochetat pana acum cu cele de Halloween, dar sincer imi plac mai mult decat cele clasice, mai ales pentru ca iti poti lasa imaginatia sa zburde! Daca vreti puteti sa ma urmariti pe Facebook, pentru mai multe detalii din viata de zi cu zi si nu numai! Daca aveti alte idei de machiaje de Halloween nu va sfiiti sa mi le lasati, sau daca recreati vreun machiaj va invit sa mi le aratati! V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu