joi, 10 noiembrie 2016

Despre campaniile de testare.

Buna! Stand pe blog si vazand de unde mi se genereaza vizitele pe blog, m-am gandit astazi sa vorbim despre un alt fel de subiect: campaniile de testare. Multa lume pe care o cunosc personal, nu de pe social media, m-a intrebat de unde am primit produsele X sau Y, asadar mi se pare un subiect bun de abordat pentru toata lumea. De-a lungul timpului am participat la mai multe campanii de testare, de pe diverse site-uri, mai exact trei la numar, asadar va invit sa cititi mai jos despre fiecare site in parte, despre parerile mele despre ele si tot ce trebuie sa stiti. 


1. Blogawards.ro - Nu stiu daca am inceput bine cu acest site, pentru ca trebuie neaparat sa fiti bloggeri (de orice fel) pentru a participa la campanii. Nu sunt neaparat campanii de testare, ci mai mult campanii la care castigatorii, alesi prin diverse metode, sunt recompensati prin produse sau bani. Oricine se poate inscrie, atata timp cat ai un blog activ si scrii regulat pe el. Eu am participat la cateva campanii, mai ales la cele care se potrivesc blogului meu, la unele am castigat produse, la altele nu, in functie de jurizare.

2. BuzzStore.ro - Probabil cel mai cunoscut site pentru campanii de testare. Avantajele acestei platforme este ca nu trebuie sa ai blog, trebuie doar sa fii activ/a pe retelele sociale, sa iti impartasesti parerile cu altii despre produsele primite si practic sa le testezi, pentru a vedea daca sunt bune sau nu. Intr-adevar, este destul de greu pana cand esti selectat/a pentru prima campanie, pentru ca dupa aceea este mult mai usor sa fii selectat, mai ales daca ti-ai facut treaba si ai indeplinit conditiile de testare. La inceput am fost foarte ofticata ca nu am fost selectata la multe campanii interesante, dar dupa aceea au mers lucrurile foarte bine. Odata ce esti selectat la campanie vei primi un mail pe care trebuie sa il confirmi, vei primi produsele acasa, prin curier iar practic de atunci incepe testarea produselor. Restul detaliilor in legatura cu campania le gasiti in pliantele pe care le primiti odata cu produsele.

3. Buzzaar.eu - Este un site aproximativ ca Buzzstore-ul, dar este mai nou pe piata decat el, cel putin la noi in tara. Acelasi concept: te inscrii la campanie si astepti sa vezi daca esti acceptat sau nu. Am vazut ca la ultima campanie au cam fost probleme cu coletele, au fost trimise mai tarziu, anumite persoane au primit mail ca au fost alese pentru campanie iar dupa aceea au primit mail ca au fost respinse, dar cred ca odata ce vorbesti cu ei si le spui problema ta, se rezolva. Eu personal nu am avut probleme cu ei. Odata acceptata in campania de testare nu am avut probleme cu produsele pe care le-am primit. 

Cam acestea sunt site-urile unde puteti sa va inscrie la campanii de testare sau le puteti castiga, acum nu ramane altceva de facut decat sa va inscrieti si voi si sa castigati produse! 

Voi ce experiente ati avut cu aceste site-uri? Mai cunoasteti si altele care ofera produse spre testare? V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu