luni, 7 noiembrie 2016

Obiectivele lunii noiembrie


Vazand pe mai multe bloguri ca lumea isi face obiective noi pentru luna care este la inceput, ma gandeam sa scriu si eu despre obiectivele mele din aceasta perioada, mai ales pentru simplul motiv ca poate as avea mai multa ambitie in a le atinge. Nu stiu pentru voi, dar pentru mine luna Noiembrie este ca linistea dinaintea furtunii, pentru ca urmeaza Decembrie, cu tot cu nasterea bebeului, cu Craciunul, cu Revelionul, adica o luna foarte agitata pentru noi. 
Ce as vrea sa schimb in luna Noiembrie?


1. Revizuieste-ti engleza. Nu am mai fost la scoala de ceva timp bun iar asta se vede. Este imposibil sa uiti o limba pe care o stiai foarte bine, dar anumite notiuni au disparut, mai ales din pricina ca nu am avut cand sa le exersez. Asadar, daca tot am dat o caruta de bani in liceu pe cartile de gramatica, ma gandeam sa le redescopar si sa tot fac exercitii, pentru ca datorita dragostei pentru limba engleza am ales sa fac liceul pe care l-am facut.

2. Citeste mai mult. Da, da, am aceasi problema si cu cititul. Din cauza ca nu ma mai duc la scoala parca pasiunea mea pentru citit s-a domolit. E pacat, mai ales ca acum stau acasa mai tot timpul, sa nu citesc macar putin.

3. Mananca mai sanatos. Mai ales ca sarcina e aproape de final, ar trebui sa mananc mai multe fructe. Eu cand gatesc, fac mancare sanatoasa, dar probabil stim cu totii cum e sa nu ai nici timpul si nici cheful necesar sa stai sa fac o mancarica sau o ciorbita si sa dai iama la diverse restaurante numai sanatoase nu sunt. Nu este un obicei (si nici nu vreau sa-l fac), dar incerc sa mananc cat mai multe fructe si sa gatesc cat mai des.

4. Fii mai activa pe blog/Facebook/Youtube. Da, stiu, spun de mult timp ca as vrea sa imi devina un obicei acela de a posta mai des sau de a fii mai activa, dar credeti-ma ca stau foarte prost cu inspiratia. Sau cu sincronizarea. Cand am inspiratie se intampla sa fie vreo 2 sau 3 noaptea, cand ma trezesc din somn cu ideea, iar dimineata sa uit complet la ce anume ma gandeam. Dar m-as bucura enorm daca as putea sa ajung la 500 de aprecieri pe pagina de Facebook pana la Craciun, iar daca m-ati putea ajuta in vreun fel cu atingerea acestui obiectiv v-as fi foarte recunoscatoare! 

Cam astea ar fi obiectivele acestei luni si cred ca acestea sunt mai mult decat realizabile! Am incercat sa aleg obiective care nu sunt foarte grele si care imi folosesc, sau sunt spre binele meu. Si mai aveam o mica idee: ma gandeam sa incep din Decembrie o mica serie de filmulete, un fel de Vlogmas, dar sincer nu stiu daca sa le fac zilnice, sau sa le fac doar in perioada Craciunului. Spun asta pentru ca nu am o viata foarte interesanta, mai ales cu sarcina si cu toate cele, dar imi plac tare mult acest tip de filmulete si mi-ar placea tare mult sa le fac. M-am mai gandit si la ideea sa postez o data la 3 zile, facand un colaj la cate 3 zile odata si de a posta un singur filmulet, pentru a nu va plictisi in caz ca intr-o zi nu fac nimic interesant de postat. Spuneti-mi daca va incanta ideea si daca v-ar placea asta! 

Eu v-am lasat, ma duc sa ma intind un pic in pat si va astept cu intrebari sau idei de obiective, postari sau filmulete. Voi ce ati vrea sa schimbati luna aceasta la voi? V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu