miercuri, 14 decembrie 2016

Haul: Yves Rocher si BonPrix.


Aceasta este o postare pe care am de gand sa o fac de atat de mult timp, dar faptul ca cele doua comenzi n-au venit in acelasi timp si ca cineva a venit pe lume cu aproape 3 saptamani mai devreme decat era "programat" m-au cam dat peste cap. Initial voiam sa fac un filmulet in care sa va prezint produsele, dar acel cineva nu prea ma lasa cu timpul liber de care as avea nevoie pentru filmare si editare, deci ramane doar sa va povestesc despre ele aici, pe blog.

O sa incep cu comanda de la BonPrix. Am dat comanda pe 20 noiembrie cu 3 camasi de noapte, pentru a ma folosi de ele in spital si dupa nastere, fiind mai usor sa alaptez, dar comanda a venit tocmai pe 2 decembrie, cand bebe era deja nascut. Asadar nu le-am putut folosi decat cand am ajuns acasa. Curierul m-a sunat de dimineata, inainte de a ajunge la adresa, mi-am sunat sotul si a intrat in posesia comenzii. Mi-am comandat toate camasile in marimea 36/38, adica un S/M, dar eu fiind de S sunt un pic largute, dar fiind camasi de noapte nu pot sa ma plang, deoarece sunt lejere. Am tot cautat sa-mi cumpar acest gen de camasi de noapte, mai ales ca se apropia termenul de nastere, asadar daca sunteti gravide sau cunoasteti pe cineva care este eu le recomand. Intr-adevar, materialul nu este bumbac, este destul de elastic, dar nu irita pielea si nu deranjeaza, iar avand in vedere raportul calitate-pret mi se par ok. In plus dupa spalare nu se modifica croiala, raman la fel.



Cu comanda de la Yves Rocher a fost mult mai simplu, a venit in jurul a 3 zile, iar produsele n-au fost atat de numeroase. Mi-am luat un Gel de dus nectar cu nuca de cocos la 400 ml, un set format din Apa micelara purificatoare 2 in 1 si Gel crema zero defecte si am primit un Sampon stimulator impotriva caderii parului si un Fluid pentru stralucirea parului


Pana acum nu am testat niciun produs, cu exceptia Apei micelare, iar momentan pot sa zic ca imi place. Are un miros subtil, care nu deranjeaza, curata bine tenul si il lasa fin. Mai multe nu pot sa va zic deoarece nu l-am testat decat de vreo 4 ori, o parere mai clara despre produs o sa-mi fac odata ce il folosesc mai des. 
Gelul crema zero defecte este inca sigilat, nici macar nu l-am desfacut deoarece vreau sa termin crema pe care o folosesc acum, cea de la Ivatherm Aquafil Light, la care aveti review aici. Am ales tot un produs cu textura de gel, tocmai pentru ca ma inteleg foarte bine cu ele.
Gelul de dus nectar cu nuca de cocos va spun de pe acum ca miroase GENIAL! Inca nu pot sa va spun daca persista mirosul pe piele, dar stiu ca are o textura cremoasa si vreau sa incep sa-l folosesc cat mai curand! Momentan trebuie sa folosesc celelalte geluri de dus, pentru ca nu vreau sa fac o obsesie pentru acesta si acelea sa ramana nefolosite...
De Sampon nu pot sa spun ca m-am indragostit, mai ales ca nu are un miros prea stralucit, dar Fluidul pentru stralucirea parului te loveste cu mirosul puternic de zmeura. Vreau sa vad daca aceste doua produse folosite impreuna isi fac vreun efect, mai ales ca imi cade foarte mult parul, iar asta cu un copil mic prin preajma nu e ok, in plus, mi se si incurca foarte repede, iar o caracteristica a Fluidului este acea de netezire, asadar chiar sunt curioasa de rezultate.
Pe moment atat va pot spune despre aceste produse, dar daca aveti intrebari sau vreti sa stiti mai multe scrieti-mi un comentariu iar eu voi face review la produsul ales. Cam acesta este micul meu haul, sper sa vi se para folositor si astept sa-mi spuneti in comentarii daca ati facut si voi comanda la BonPrix sau daca ati folosit vreun produs de la Yves Rocher prezentat de mine. Eu va astept in continuare cu un like pe pagina de Facebook, pentru a va tine la curent si va mai astept pe blog! 

V-am pupat, sa aveti o zi buna!

2 comentarii:

  1. eu am avut samponul anticadere, mi s-a parut la inceput ca face o branza, dup-aia, nu prea. si serul pentru stralucire doar ce l-am terminat. in afara de mirosul tare fain... cam slabut la capitolul efecte

    RăspundețiȘtergere