duminică, 22 ianuarie 2017

Ce ne cumparam de Ziua Indragostitilor?

Da, stiu, probabil pentru multi dintre voi e inca prea devreme pentru a cumpara cadouri pentru Ziua Indragostitilor, dar in ideea de a va ajuta pentru alegerea unui cadou pentru persoana iubita m-am gandit sa scriu acest articol cu idei pentru voi! Pe langa obisnuitul buchet de trandafiri (pentru ca nu exista floare care sa strige "romantic" mai tare decat trandafirul, de preferat rosu), ce o sa primim noi de la persoana iubita? In caz ca iubitul/sotul/amantul nu are nicio idee ce sa va cumpere, puteti sa ii aratati aceasta postare, poate se mai lumineaza si voi primiti cadoul dorit, sau, de ce nu, poate va faceti singure cadouri, doar traim intr-o lume in care noi, femeile, suntem independente.


Pe site-ul celor de la Bottega Verde sunt foarte multe idei de cadouri, dar am ales pentru voi Pachetul Special Vanilie Neagra, care contine crema de corp si parfum deodorant, vanilia fiind aroma care mi-a atras atentia catre acest pachet. 

Un alt pachet, ce-i drept mai scump, este Pachetul Special Magic Gardenie, care contine lapte de corp, gel de dus, apa de toaleta si o cutie cu 2 bucati de sapun. Sunt putine mirosuri florale pe care eu sa le agreez, iar mirosul de gardenie se afla pe lista lor.

De pe renumitul Elefant.ro am ales un pachet de la Victoria's Secret, mai ales ca este unul din putinele site-uri care comercializeaza aceste produse. Setul contine spray de corp, lotiune de corp, crema pentru maini si corp si o bentita roz. 

Daca nu stiati pe site au aparut si produse de la Makeup Revolution, iar paletele lor le gasiti la un pret foarte bun! Cea care m-a atras pentru nuantele purtabile, si din ce m-am interesat pe net, foarte pigmentate, este paleta Iconic Dreams
Si un cadou un pic mai special, sa-i spun asa, este cartea Enciclopedia Sublimului. Descrierea suna cam asa: "Un ghid al francofilului si al anglomaniacului, al gurmetului, al expertului in stil si al iubitorului de arta. Un omagiu al fastului, cu siguranta una dintre cele mai neobisnuite carti, un compendiu atragator de schite literare, o calatorie in cele mai neasteptate locuri dintr-o lume a reveriei plina de frumos." Mi se pare foarte interesanta ideea de a explica sublimul, iar pe site puteti sa previzualizati primele 22 de pagini, iar ce am citit mi-a placut.

Pentru barbatii din viata noastra, ce-i drept, ofertele sunt mai limitate, dar daca vrem neaparat sa le aratam prin cadouri ca ii iubim, am gasit cateva lucruri pentru a le fi oferite. Din punctul meu de vedere, orice barbat elegant poarta ceas la mana. Eu sunt adepta clasicului, mai ales ce tine de eleganta, asadar acest set Gino Milano care cuprinde un ceas, un pix si un breloc mi se pare nemaipomenit pentru a fi oferit persoanei iubite.

Seturile de cosmetice pentru barbati sunt si ele la mare cautare, iar setul Dunhill mi se pare foarte interesant ca si miros. Acesta contine apa de toaleta si balsam aftershave.

Sper ca v-am dat idei de cadouri si ca v-am ajutat un pic cu aceasta postare. Puteti sa-mi lasati in comentarii ideile voastre de cadouri, pentru a forma o lista lunga de cadouri din care putem alege. Pana data viitoare v-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu