miercuri, 11 ianuarie 2017

Haul: BonPrix.


Long time, no see. Cam asa si aici pe blog, nu am mai avut timp de nimic in ultimul timp, mai ales de blog, desi mi-e dor sa stau in fata laptopului sa scriu pentru voi. Dar poate odata cu cresterea copilului o sa am mai mult timp disponibil si pentru mine, iar asta inseamna si pentru blog. Acum am revenit cu un alt haul, de la BonPrix, cu haine cumparate fix inainte de Craciun, ca un mic cadou pentru mine.
Hai sa va arat prima oara ce i-am cumparat lui bebe. Nu am avut cum sa ratez oportunitatea sa ii iau si lui ceva, desi ii este momentan mare. Dar stiu ca o s-o poarte cand se face mai maricel un pic. Gasiti salopeta aici dar si alte sute de modele de hainute de bebe, de care sigur va veti indragosti!

I-am cumparat si sotului un mic cadou de Craciun, faimoasele si celebrele pijamale! Da, voiam sa ii cumpar cu totul altceva, dar el asta si-a dorit, asadar i le-am cumparat pe acestea. Poza nu am la ele pentru ca sunt la spalat, dar sunt pijamale simple, din doua piese. Le gasiti aici, dar aveti in plus si alte modele de pijamale din care sa alegeti.


Eu mi-am cumparat doar bluze. Mi-am cumparat un tricou cu mesaj, simplu, care se asorteaza la absolut orice. Am vrut sa-mi cumpar doar piese cat mai basic, pentru a le purta in fel de fel de combinatii.

Am luat si un blazer, desi pe site scria jacheta. Am fost un pic indusa in eroare de produsul acesta, pentru ca am crezut ca va fi un blazer mai gros, dar ca material e la fel de subtire ca si tricoul. Nu m-a deranjat in mod special acest lucru, doar ca m-am asteptat la altceva.

Inca o bluza cu maneca lunga si-a facut loc in garderoba mea, de data asta cu dungi. Ma duce cu gandul la stilul marinaresc. Gasiti multe alte modele de bluze si tricouri, asadar nu strica sa aruncati un ochi pe site.

Si ultimul dar nu cel din urma este un pulover mai subtire, perfect pentru toamna, cu maneci trei sferturi si mai lungut. Imi place in mod special detaliul de la coate, el fiind motivul pentru care l-am luat. Din pacate acest model nu mai este pe site, dar puteti sa gasiti altele aici


Toate bluzele sunt marimea 36/38, iar eu port de fel S. Sunt intr-adevar un pic largute, in sensul ca vin mai lejer pe corp, dar nu este deranjant. Ca materiale sunt ok,  de calitate, respira pielea cum trebuie prin ele. Am idei multe cu ele, sa fac outfituri cu ele, dar sa vad cand o sa-mi permita timpul sa ies un pic si sa pozez. Cam acestea sunt lucrurile pe care mi le-am cumparat de pe site. Voi ati cumparat de la BonPrix? V-am pupat!

2 comentarii:

  1. sa le porti cu drag ���� am văzut că la Pepco au foarte multe chestii faine pentru bebe la prețuri suuper ����

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Stiu ca la Pepco sunt preturi foarte bune, trebuie sa dau o tura cat mai curand! 😁

      Ștergere