luni, 17 aprilie 2017

Sfaturi pentru maini frumoase alaturi de sapunul-crema lichid Dove.

De cand am devenit mama timpul alocat ingrijirii pielii mele s-a redus considerabil, in special datorita faptului ca acel timp a trebuit folosit in scopul ingrijirii copilului. Din aceasta cauza, pielea fetei si a mainilor a avut cel mai mult de suferit. Dar astazi nu vorbim despre ingrijirea fetei sau a tenului, ci despre ingrijirea mainilor, care de foarte multe ori este ignorata. Dove vine in ajutorul nostru cu sapunul-crema lichid cu o patrime crema hidratanta, care actioneaza prin curatarea eficienta si ajuta la pastrarea unei bariere sanatoase de protectie a pielii. 

BuzzStore a revenit cu o noua campanie de testare, de data aceasta a sapunurilor-crema lichide de la Dove. Am primit in kit-ul de testare un set format din sapun-crema lichid Dove Original si o rezerva Dove Original de 500 ml, fiind perfecta pentru umplerea de doua ori a recipientului, inca doua sapunuri-crema cu aroma de unt de shea si vanilie si un prosop de maini.


De la prima utilizare mi-am simtit mainile mult mai hidratate, mirosul este foarte puternic, dar deloc deranjant, iar spalatul pe maini a devenit o placere. Normal ca sapunul-crema cu aroma de vanilie si unt de shea a devenit preferatul meu, datorita mirosului dulceag de vanilie, dar si cel original imi place foarte mult, avant acel miros specific Dove. Daca doriti alta aroma, il mai gasiti si cu miros de ceai verde si castravete, asa ca exista aceste trei arome pentru toate gusturile.

Pentru ca Dove ne ajuta in a avea maini frumoase si ingrijite cu acest sapun-crema, de care recunosc, m-am indragostit, as vrea sa va dau si eu cateva sfaturi, deoarece mainile sunt cartea de vizita a unei femei, nu?

1. Hidrateaza-te corespunzator! Toti doctorii ne recomanda sa bem minim 2 litri de lichide in fiecare zi, iar o hidratare adecvata nu ajuta doar la pastrarea mainilor sanatoase, ci a tot corpului.

2. Alimentatie cat mai sanatoasa! La fel ca si la primul punct, o alimentatie adecvata ne mentine sanatosi, iar o dieta in care se regasesc multe vitamine ne va face mai energici.

3. Aplicati zi de zi o crema hidratanta! Ati vazut de multe ori persoane care aveau mainile crapate, nu-i asa? Pentru a evita sa vi se intample asta, aplicati-va zi de zi o crema hidratanta si masati-va mainile pentru cel putin 5 minute pentru a le rasfata!

4. Evitati contactul direct cu agentii chimici! Pentru a nu va deteriora pielea mainilor, incercati sa evitati contactul direct cu agentii chimici ce se regasesc in solutiile de curatare prin purtarea manusilor. Nu v-ar placea ca pielea mainilor voastre sa devina aspra, nu?

Cam acestea ar fi sfaturile care mi se par cele mai importante in ingrijirea mainilor noastre, iar daca vreti si voi sa participati la campanii de testare alaturi de BuzzStore, nu ramane decat sa va faceti cont aici si sa aplicati la campanii! Voi mai aveti alte sfaturi pentru o ingrijire optima a pielii mainilor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu