luni, 15 mai 2017

Review: Sampon stimulator impotriva caderii parului Yves Rocher

Cele care ma cunosc sau care ma citesc stiu ca am urmatoarea problema: imi cade foarte rau parul! In timpul sarcinii n-am avut nicio treaba cu caderea parului, imi cadea la fel ca si inainte, dar dupa ce acum, la o perioada buna dupa ce am nascut, este groaznica treaba! Sunt nevoita sa stau cu parul mereu prins pentru a nu-mi lasa peste tot unde ma duc firele de par. Asa ca mi-am spus ca este timpul de a incerca sa gasesc produse care imi priesc si ma ajuta in lupta contra caderii parului. Stiam ca dupa nastere o sa-mi cada foarte mult par, din cauza hormonilor, dar m-am gandit ca poate ajuta si anumite produse in aceasta lupta.



In mare parte, am fost foarte multumita de produsele de la Yves Rocher, asa ca am crezut ca voi fi multumita si de Samponul stimulator impotriva caderii parului. Am inceput sa-l folosesc imediat ce a venit comanda impreuna cu el, iar la prima utilizare am ramas un pic dezamagita de mirosul lui: miroase a iarba! Intr-adevar, este un miros destul de natural, dar sincer mi s-a parut cel mai mare dezavantaj cand il folseam: ieseam din baie mirosind a camp, a iarba proaspat cosita, a urzici! In plus, daca va place ca atunci cand va spalati la cap samponul sa faca multa spuma (cum imi place mie) sa stiti ca nici aici nu bifati nimic: samponul acesta face foarte putina spuma. Da, stiu, cele care fac putina spuma afecteaza mai putin parul si este mai bun pentru acesta, dar mie pur si simplu nu imi place!


Avand in vedere ca eu am tenul gras, scalpul meu este la fel, asadar podoaba mea capilara se ingrasa destul de repede, desi am ajuns sa ma spal destul de rar, tocmai pentru a evita acest lucru la parul meu, dar folosind acest sampon am ajuns la concluzia ca trebuie sa-mi spal mai des parul deoarece scalpul meu secreta mai mult sebum. Ca ultim lucru pe care as vrea sa-l adaug, nu am vazut nicio imbunatatire in privinta caderii parului: la fel de mult cade si nu m-a ajutat cu absolut nimic!

Concluzia mea? Mie nu mi-a folosit la nimic. Parul imi cade la fel de rau, mi se ingrasa parul mai repede, miros a pajiste si nici macar cu spuma lui nu pot sa ma joc in baie, asadar am renuntat la folosirea lui, oricum mai e putin pe fundul sticlei. Samponul il gasiti aici, la pretul de 17.90 lei la oferta, la 300 ml. As vrea sa aud si parerile voastre sincere in legatura cu acest produs, daca l-ati folosit, poate nu sunt singura la care nu a avut niciun efect. Ne citim data viitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu