vineri, 5 mai 2017

Review: Schwarzkopf Color Expert cu OmegaPlex

De-a lungul timpului parul meu a trecut prin foarte multe schimbari: de la blond, la roscat, iar la blond, la portocaliu, saten, roz, iar roscat, iar blond. Primii ani de vopsire "intensiva", adica primii ani in care imi schimbam culoarea parului luna de luna, nu mi-am vazut parul degradat, de aceea am si continuat sa fac acelasi lucru. In plus, in tot acesti ani am folosit si placa de indreptat parul, deci va puteti imagina cat de mult am putut sa-l distrug. Acum, dupa ani de zile in care i-am facut ce am vrut si n-am vrut, am ramas cu un par deteriorat, lipsit de stralucire si fara volum. Avand in vedere faptul ca eu ma vopsesc acasa, am tot testat firme, game si culori diferite la vopseaua de par, dar doar de una singura am fost multumita. Auzind de acest sistem, OmegaPlex, ce promite un par stralucitor, sanatos si o culoare de lunga durata, am fost intrigata sa vad despre ce e vorba, mai ales ca nu prea mai cred in minuni in privinta parului. 

In cutia vopselei am gasit urmatoarele lucuri: crema coloranta, lotiune fixatoare, ser anti-rupere, tratament reparator pe care il aplicam dupa vopsire si tratament reparator pe care il aplicam dupa 3 saptamani de la vopsire pentru a fortifica firul de par si a intensifica culoarea. Primele 3 le amestecam intr-un bol nemetalic si incepem sa aplicam vopseaua prima oara la radacini, iar dupa pe lungimea parului. Ce am observat imediat dupa vopsire e faptul ca nu mi-a mai cazut parul la fel de mult cand m-am spalat la cap si am indepartat vopseara din par, bucurandu-ma de altfel de acest lucru. 


Recunosc faptul ca am fost putin reticenta la efectele acestei vopsele, dar intr-adevar parul meu s-a bucurat de un rasfat de salon, numai ca am fost in confortul propriei case. Vopseaua Color Expert este prima vopsea cu OmegaPlex disponibila in retail. Sunt curioasa sa vad efectele pe termen lung, dar sunt curioasa si de al doilea tratament pe care trebuie sa il aplic pe par. Pot sa spun ca am fost multumita de aceasta vopsea si ca nu regret ca am testat-o!


Momentan eu am o nuanta de blond perlat cu reflexii argintii, o nuanta pe care o iubesc la nebunie! Voi ati utilizat aceasta vopsea? Daca da, ce parere ati avut despre ea? V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu