marți, 20 iunie 2017

EOTD: Random [1]

A trecut atat de mult timp de cand nu am mai postat un machiaj pe blog, asadar la ultima iesire am facut cateva poze, special pentru aceasta postare. Mare lucru nu am ce sa spun despre el: este un machiaj simplu, in culori neutre, care cred eu, ma avantajeaza. Nu stiu de ce, dar nu prea mai sunt adepta la machiaje stridente, poate si din cauza lipsei timpului sau poate pentru ca nu am unde sa le port, iar eu mereu ajung sa apelez la acest gen de machiaj cand ies pe undeva. De ceva timp incepe sa ma enerveze faptul ca peste tot vad sprancene atat de strident fardate, incat parca ar fi tatuate, iar pe mine acest "trend" nu m-a prins deloc; prefer un look cu sprancenele cat mai naturale, decat sa mi le desenez pe fata. Astept sa-mi spuneti in comentarii ce parere aveti, ce ar trebui mai exersez si daca va place!





Produse folosite:
- fond de ten Revlon Colorstay, 180 Sand Beige
- pudra translucida High Definition Elf Studio
- trusa 3 in 1 W7
- paleta farduri Makeup Revolution London Romantic Smoked
- mascara Rimmel London Scandal Eyes Retro Glam Black
- tus de ochi crema Elf Studio Black
- ruj random

18 comentarii:

  1. Imi place mult cum ti-ai trasat linia de tus! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce machiaj frumos! Iti complimenteaza foarte bine trasaturile fetei.😊

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-a iesit foarte bine machiajul. Imi plac nuantele folosite :D

    RăspundețiȘtergere
  4. E un machiaj simplu in aparenta, dar de efect.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos ti-a iesit machiajul. Te prinde bine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca si tu esti "de vina" si ai un ten frumos, dar si fondul de ten se vede super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm, mie nu mi se pare ca am un ten asa de frumos, cred ca mai degraba e vina fondului de ten 😄

      Ștergere
  7. Eu oricât incerc nu reusesc sa realizez un machiaj precum mi-ar plăcea mie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt greu de multumit, dar cu practica devin multumita :)

      Ștergere
  8. E chiar dragut machiajul si merge de zi cu zi.
    Sa pui poze mai mari, sa se vada mai bine! Spor! :)

    RăspundețiȘtergere