miercuri, 12 iulie 2017

Haul: BonPrix #2

Am sters inceputul de cel putin 10 ori al acestei postari, m-am gandit si razgandit de tot atatea ori despre cum sa incep sa scriu, dar lipsa de inspiratie este acuta, de aici si lipsa de postari din ultimul timp. Ca niciodata, idei de postari am, dar pur si simplu nu imi gasesc inspiratia, nu-mi mai gasesc cuvintele, poate e si din cauza caldurii, plus lipsa de timp cauzata de un bebelus care creste pe zi ce trece, nu stiu. Trecand peste, astazi am venit cu un nou haul de la BonPrix pentru voi! Si de data aceasta am optat pentru piese basic, pe care le pot purta intr-o tinuta simpla, pentru ca daca ma urmariti de ceva timp, ati observat ca acesta este stilul meu.

Mi-am luat tot piese care tin de partea superioara a corpului, ca sa zic asa, dar m-am riscat si la incaltaminte. Zic m-am riscat pentru ca eu port 36 si imi este foarte greu sa-mi gasesc incaltamintea potrivita, iar online este mai mare riscul sa nu mi se potriveasca, dar din fericire mi se potrivesc la fix! La pantaloni/blugi inca nu m-am riscat, deoarece am o constructie mai ciudatica, fiind mica in talie si mai lata in solduri. Inca am probleme si cand merg sa-mi cumpar din magazine, majoritatea blugilor fiindu-mi mari in talie dar venind bine pe solduri, iar eu n-am vrut sa dau rateuri. De data aceasta am optat pentru o marime mai mica decat ce port eu, adica mi-am cam cumparat 32/34, vazand ca data trecuta mi-au fost un pic mari cele comandate de marimea mea. 

Aceste sandale mi se par perfecte pentru vara! Sunt simple, se pot purta atat la rochii si fuste cat si la blugi sau pantaloni scurti, culoarea permite asortarea foarte usoara, ce sa mai, le-am adaugat in cos fara sa ma gandesc prea mult! Alte modele de sandale gasiti aici. Gasiti incaltaminte sportiva pentru toate gusturile, dar eu am vrut acesti tenesi in culoarea verde menta. Nu stiu de ce dar mi s-a cam pus pata pe culoarea asta in ultimul timp.


Din categoria camasi, unde stau destul de prost, mi-am luat aceasta camasa care este destul de subtire, pe care mi-am luat-o pentru a fi purtata deasupra unui tricou sau maiou/top. Ca si maioul pe care mi l-am si luat: are usoare insertii de dantela la baza spatelui si la bretele. Multe alte modele de topuri gasiti aici.



Am ales si din gama tricourilor un articol care ma face sa ma simt un dalmatian. Imi place materialul, modelul este simplu, ce sa vreau mai mult de atat?


Am vrut sa-mi iau si o geanta pe care s-o port cu mine de colo colo, nu una mare, ci una mica. Asadar mi-am ales din zecile de genti de pe site aceasta geanta, care din pacate in poza a iesit foarte ciudata din cauza luminii. Dar este o gentuta mica, in care imi incape telefonul, portofelul, portfardul si cred ca si o carte micuta. 


I-am ales si lui Bubu un costumas, format din body cu maneca scurta, pantalonasi scurti si caciulita. Mi-a placut mult modelul de albinuta, dar din pacate ar fi trebuit sa ii iau o masura mai mare pentru ca deja sta cam fix body-ul pe el. Alte hainuite pentru cei mici gasiti aici


Si cam asta este totul! Eu sunt foarte multumita de tot ce mi-am luat de la BonPrix, mai ales ca acum am nimerit mult mai bine marimile decat data trecuta. Voi va faceti cumparaturile de la ei? V-am pupat!

3 comentarii:

  1. Te inteleg perfect in ceea ce priveste incaltamintea. Am aceeasi problema, port chiar si 35 uneori gen sandale/ pantofi cu toc. Eu mi-am dat o comanda recent pe Sinsay :) Sa intri sa te uiti, au chestii foarte faine la preturi super ok :D te pup!!
    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am descoperit si eu site-ul, dar am fost un pic reticenta cand am vazut preturile asa mici. Dar mersi pentru pont, acum o sa am un pic mai multa incredere! Te pup! :*

      Ștergere
  2. N-am mai pus de mult o comandă la bonprix, dar chiar înainte să citesc articolul tău am aruncat un ochi pe site și mi-a rămas gândul la o pereche de ghetuțe :D

    RăspundețiȘtergere